Saturday, May 06, 2006

Yeni Blogçuğum :))))))

36 comments:

one ben bir sey said...

deneme

Anonymous said...

bak ben burayı blem doldururum .efendim, hayırlı olsun .güle güle kullanınız.yorumlarınız bol olsun.aaaaaaaa dolmadı napcaz şimdiiii

Anonymous said...

hayırlı olsun ama bu yavaşlıkla beni öldürecek bu blogspotçular.yorum yazmak için en az 5 dakika beklemek zorunda kalıyorum ya yapmayın acıyın biraz bana da.bari buraya bir chatbox koy tembelllll

NAZLICA said...

İyiki doğdun one ben bir sey1...
hayırlı olsun analı babalı büyüt Candanım:))))))))))
Boy paylaşımlı olsun canım.

manolya said...

Hayirli olsun efendim. Güle güle büyüt.
Sevgiler

ev perisi;) said...

Tek bir blok kesmedi öle mi candancığım?
pesssssssss...
ne diyebilirim ki?
tabiki de hayırlı olsuuuuuuuuuun...
sevgiler...
Atom karıncam benim!

akçahan said...

Şekerşirin Candan öncelikle hayırlı olsun yeni blog. Post-itler gibi hesap makinası da zihinleri nadasa bırakanlardan. Bizim üst tepe yöneticiler, bir de el bilgisayarı hediye ettiler, biz astları yöneticilere ama, ben eskiye oranla epeyce zayıflasa da hafızam, hiçbirini fazla kullanmıyorum, telefon ajandasına bile arada bir bakıyorum, masam da hesap makinası bulundurmamaya özen gösteriyorum, Allah beynimizi boşa mı yarattı. Sevgiler tatlım.

NuR said...

Yeni blogçuğun hayırlı, uğurlu, bol kazançlı ayyy ne diyorum ben, bol misafirli felan olsun....Sana kolay gelsiiin:)))
Bellek hamallığı yapmak çok iyi bir yatırım, anzeimer ve beyin kireçlenmesini önlediği söyleniyor.
Nadasa bırakılan organlar intikamlarını acı alıyor...
Öptüm seni şekercim:)))

Gamzeli said...

iyiki doğmuş...Amanda aman teyzesinin bitanesi...Minnacık kız bu :))

Anonymous said...

Allah analı baba ufff yanlıs oldu Allah analı büyütsün saglık huzur ve sevgi dolu yazılarla güzel gönül acıcı resimlerle imsaallah ..seveni ve sevmeye geleni bol olsun sevgiyle kal cici bebegin cicibici annesi...

Anonymous said...

Aman efendim hayırlı olsun ziyaretcisi bol olsun ağlamasın diye süt de getirdim bıraktım bir rica buraya cbox koyarmısın hani arada selam vermek açısından yani
öptüm seni
Gönül Topcu

Anonymous said...

yeni blogun kutlu olsun sevgili Candan

one ben bir sey said...

Arkideşler çokkk thank you da bu bebek çok ağlıyor ne yapcam yaw:) açtığımdan beri uyku yok:)Bir şımarık iki şımarık üç şımarıkkk:)))
C_BOX önerileri bir başka bahara dikkate alınacaktır dermişim:)))))Gönülcüm ve Didemde beni öldürürmüşşşşş:))))Herkese sevgilerimle:))))

Anonymous said...

Demek bebek çok ağlıyor.N'apalım artık sırayla oyalayacağız.Sürekli gelip yanlız bırakmayız oldu mu Candan'cığım:)))

Serpilce said...

Hayırlı ve uğurlu olsun yeni bloğun
Sevgiyle kal.

Anonymous said...

Candancımmmm hayırlı uğurlu bol misafirli olsun (eminim olacaktır şüphem yok zati) Kendine çoook iyi bak. İyi haftasonları canımmm
Sevgiler,

Hülya YILMAZ said...

candan'cım,
yeni blogun hayırlı uğurlu ve bol misafirli olsun. ben bir blogla başa çıkamıyorken ikisini nasıl yürüteceksin merak ettim:))))
hadi rast gele......

Anonymous said...

yeni bloğun hayırlı olsun sevgiler

Hülya YILMAZ said...

garp cephesinde yeni bir şey yok!!!
:))))

one ben bir sey said...

Beyhancım,Bebek beni bayağı bir uğraştıracağa benzer bir ele avuca gelse tamam iş ama dur bakalım ne yapacağız:)))yaramazlık diz boyu:)
Serpilcim,çokkk teşekkürler.
Berrincim,çokkk teşekkürler
Hülyacım,bu günlük şark cephesine taşındığımdan ilk yazımı okumak zorunda kaldınız:)))Özür:))))Wayyy check edilmek değişik bir duyguymuş hoşuma gitmedi değil.Bu beni ateşledi doğrusu:))))
Gülaycım,çokkk teşekkürler
Sevgilerimle.Herkese iyi bir hafta diliyorum.

Anonymous said...

günaydın benim neşe kaynağı arkadaşım yine çok gülmüş gördüm kendimi seni okumanın keyfi bambaşka iyiki varsın .çooook öptüm.

Burcu ÜNAL said...

hayırlı olsun candancım :)

life said...

Seni her gün takip ediyorum.Yeni blogunu da.Bakalım yeni blogunda neler paylaşacaksın bizimle.
Hayırlı olsun.Sevgiler...

Pinar said...

Sevgili Candan,
Yeni blogunuz hayirli olsun :)

manolya said...

Geldim, baktim, gidiyorum.
Sevgiler

Anonymous said...

candancım yoksun nerak ettim seni cboxa bakıyorum zavallım ağlıyo candan bana yazmadı diye mıımııımmmıııı.çok öpülmüş gördüm seni canım

Anonymous said...

Candan'cığım orada da yoksun burda da:(( yeni bir yavrumuz daha mı oluyor yoksa?

one ben bir sey said...

Burcucum,çokk teşekkür edrim hem burada hemde ana blogda olacağım artık size ekstra bir tık yarattım ama olsun değişik şeyler koymayı düşünüyorum ve de yazılar:)
Ve Burcucum teşekkür ederim
Şehnaz korkutma beni artık madem takip ediliyorum daha değişik şeyler koymak için ekstra çaba:))) Neyse evvel Allah üstesinden gelirim hayırlısıyla takibe devam:))))
Pınarcım çokk teşekkürler:)
Manolya keşke bir çay içseydin madem o kadar yol gelmişsin :)))Mamila kutucuğun ağlaması kadar var pazartesi günü Candan çokkk kötü düşşşşş:((( veee Bir sürü iş çıkkkk:(neyse şimdi daha iyiyim.
Beyhancım keşke bir yavrumuz daha olsaydı sorma pazartesi günü Candan çokkkk kötü düşşşş:((( ve bir sürü iş çıkkkk:(neysem kafam kalınmış da ucuz atlattım:)
Allah yine yankı oldu:)yankı işi işin şakası da
İnsanlar hayata çok güzel bakmalı dert tasa dan uzak kalmalı böyle durumlarda insan hayatın ne kadar pamuk ipliğine bağlı olduğunu anlıyor.
Herkese çokkkk sevgilerimle.

Anonymous said...

Aaaa! Nasıl düştün Candan? İyi misin şimdi? Çok üzüldüm,ciddi bir tehlike atlattığın belli,merak içindeyim.Geçmiş olsun arkadaşım,öpüyorum seni.

Serpilce said...

Candan'cım,
Tekrar geçmiş olsun.nasıl düştün öyle umarım çok büyük bir sorun yoktur inşallah.Aman kendine iyi bak.Öptüm.

Unknown said...

hayırlı olsun:)

one ben bir sey said...

Beyhancım,Serpilcim geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkürler.İyi ki varsınız.
Düşme diş tedavisi sonrası ani tansiyon düşmesi sonucu oldu.Neyse ucuz atlattım diyorum.
Meltemcim ziyeretin için çok teşekkürler en kısa zamanda iade edeceğim.
Sevgilerimle.

z.pelin said...

hımmm hayırlı olsuuun :))) güzel paylaşımlarla dolsun ...
sevgiler...

one ben bir sey said...

Pelincim çokkk teşekkürler :)
Post eklemekte biraz geciktim ama telafi edeceğim.Sevgilerimle.

NuR said...

Aman aman, küçük kızlar kolay kanmasın... Ben hikayenin bu versiyonunu daha çok sevdim:))) Öptüüüm, sarışınımı şekerimi

one ben bir sey said...

Klasik kırmızı başlıklı kızdan daha enteresan bir versiyorn Onun için James Thurber öykülerini seviyorum.Çok öpüyorum Sennurum.